newlifealicia.blogg.se

2014 året då jag förändrade mitt liv. Min utveckling i kropp, själ och allt annat.

I'm back

Kategori: Allmänt

Hello! 
Oj vilken vecka det har varit! Jag och Homan har gjort det största beslutet i vårt förhållande hittills.. Vi har köpt lya :) jag är helt lyrisk och älskar mitt nya ställe! 
Något annat.. Jag har vart helt vansinnigt lat gällande träningen denna månaden, och skulle enkelt kalla det en svacka. Men! Vad gör det egentligen? Just nu är jag på gymmet igen och jag älskar att man lätt kan komma tillbaka! 
Iallafall nya tights gör det lite roligare också ;) 
Sen måste jag tipsa om en lite smart pryl jag köpte på HM för ett tag sen.. Ett litet band man kan ha bankkort, nycklar eller vad som i om man inte har fickor på träningskläderna. 







Kommentera inlägget här: