newlifealicia.blogg.se

2014 året då jag förändrade mitt liv. Min utveckling i kropp, själ och allt annat.

Sommaren är slut

Kategori: Allmänt

Hej Alla!
 
Nu är semestern snart över och jag har bestämt mig för att sätta nya mål inför hösten och vintern.
Under sommaren och efter att jag kom hem från Curacao har träningen hamnat lite utanför dagsplanen och jag har mest fokuserat på att inte äta allt för onyttigt.. Det har väl gått sådär... Men har ändå hållt vikten någorlunda =)..
 
Jag har aldrig varit någon direkt träningstyp och har alltid kämpat med att hitta det roliga i träning och speciellt att hoppa över det jag känner för att göra och istället gå till gymmet.
Men i morse hade jag en känsla i kroppen som jag inte gillade, känslan av att kroppen inte mår lika bra inuti som innan.
Sommar och semester medför ju som många vet oftast, mer alkohol, fet mat och mycket annat som ibland kan spåra ut och dagar som man tänkt unna sig blir mer till veckor.
 
Förutom att äta onyttigt har jag även gjort andra saker under semestern.. ;)
Jag och min man har flytta till en ny lägenhet som jag ÄLSKAR, med en helt fantastisk balkong. I huset har man även tillgång till ett eget litet gym, vilket jag tycker är helt grymt :D
 
 
 
Jag har iallafall satt nya till årskiftet men främst är att jag ska ändra mina rutiner. 
 
Mer om vilka rutinerna och målen är kommer snart :)
 
Puss och kram
Kommentera inlägget här: